Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Celebrating Easter Rebirth

NAZWA PROJEKTU:     Celebrating Easter Rebirth

(Świętowanie wiosennego odrodzenia)

PARTNER:         5th Junior High School of Chania. ( Grecja)

Koordynator: Aggeliki Galanaki

UCZESTNICY w naszej szkole:

  1. Gabriela Satoła,
  2. Patrycja Hejmo,
  3. Magdalina Hejmo,
  4. Zuzanna Sajak,
  5. Natalia Satoła,
  6. Sebastian Sędzik,
  7. Paulina Satoła,
  8. Weronika Pytel

Koordynator: mgr Agnieszka Węgrzyn

DZIAŁANIA PROJEKTOWE:

Świętowanie wiosny poprzez wspólne działania:

1) Wymiana kart wielkanocnych

Partnerzy projektu przygotowują e-kartki i dekorują je obrazami / rysunkami, itp. opisującymi ich tradycyjne zwyczaje wielkanocne. Piszą również krótkie życzenia wielkanocne
po angielsku.

2) Wiosna w naszym regionie – wymiana informacji i dokonywanie porównań

Partnerzy projektu  pokazują pierwsze oznaki wiosny w swojej okolicy za pomocą zdjęć, notatek itp. na wirtualnej tablicy, prezentują także najważniejsze budynki, miejsca itp. swojego miasta / wioski i opisują tradycje wiosenne. Następnie pokazują swoją okolicę
w pełnej wiosennej atmosferze, aby ukazać  kontrast z wyglądem prezentowanym
na  wcześniejszych zdjęciach.

3) Tworzenie e-booka

Partnerzy szkolni przedstawiają wszystkie informacje zebrane podczas projektu w postaci
e-booka.

 

CELE PROJEKTU:

Projekt ma przede wszystkim na celu:

– poprawienie znajomości języka angielskiego przez uczniów i wykorzystanie go do realnej komunikacji z rówieśnikami z zagranicy,

– prezentowanie greckich / polskich tradycji wielkanocnych i wiosennych,

– naukę elementów  języka partnera,

– rozwijanie umiejętności w zakresie posługiwania się narzędziami  technologii informacyjno – komunikacyjnych,

– wytworzenie możliwości nawiązania kontaktu i zaprzyjaźnienia się z uczniami z innego kraju,

-rozwijanie swoich umiejętności artystycznych

– stymulowanie  kreatywności uczniów

PROCES ROBOCZY

Czas trwania projektu marzec-czerwiec 2018

Uczniowie spotykają się z partnerami i rozpoczynają komunikację w TwinSpace (.26 – 30.03.2016)

Uczniowie robią kartki świąteczne i wysyłają je pocztą elektroniczną (28.03 – 30.03.2018)

Uczniowie przygotowują wirtualną tablicę ze zdjęciami i notatkami dotyczącymi pierwszych znaków wiosny na swoim terenie. Pokazują także charakterystyczne miejsca i budynki oraz piszą o swoich wiosennych tradycjach. (04.04 2018-27,04). Następnie ponownie robią zdjęcia, aby pokazać kontrast, gdy widoczna jest pełna wiosna. (30.04.2018 – 11.05.2018)

Przygotowanie e-booka zawierającego karty, zdjęcia i wszystkie informacje zebrane w ramach projektu. (12.05.2018 -26.05.2018)

Prezentacja projektu i stworzonego e-booka społecznościom szkolnym i lokalnym mieszkańcom (28.05.15.06)

W ramach projektu studenci będą komunikować się i współpracować z rówieśnikami.

OCZEKIWANE REZULTATY

Finalnym produktem będzie publiczna Twinspace ze wszystkimi materiałami stworzonymi w trakcie realizacji projektu. Co więcej, uczniowie dowiedzą się więcej o kulturze kraju partnera, rozwiną swoje umiejętności w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych, umiejętności językowe, umiejętności negocjacyjne, umiejętności komunikacyjne, logiczne myślenie, kreatywność, umiejętność pracy zespołowej i będą kształtować postawę tolerancji i otwartości wobec innych.

29745814_1917585745218076_1742261240_n 29745666_662310700781186_596842318_n 29666508_226649541409893_822136547_n29666160_2006906839523070_2046932565_n 29666180_965348536972136_1791687719_n29745939_184551278831741_1949194090_n 29750642_1790080051300307_1467352536_n 29750787_2063341583902999_1524923799_n 29852797_953668794812925_1289477035_n

 

Aggeliki
Liana
Michael_Denni
Kostas Dialinakis Dimitris Kourgiantakis
etw_certificate_169128_en
GIANNIS KITAKIS-ALEXANDROS KAKABELAKIS
dimitra varvaki
Nikos STELIOS
Phoebs_Thenis
irene_ antigoni
Vaia-Julia-Xristina
Dimitra